2017-2018 н.р.
Рівень стандарту
№
уроку
|
Зміст
навчального матеріалу
|
Матеріал
підручника
|
Електричне поле і струм ( 10
год)
|
||
1
|
Електричне поле. Напруженість
електричного поля.
|
§§1
– 3, 7
|
2
|
Речовина в електричному полі.
|
§§4
– 5
|
3
|
Потенціал електричного поля.
|
§§8
– 9
|
4
|
Електроємність. Використання конденсаторів у техніці. Енергія електричного
поля.
|
§§10
– 11, §§13 – 15
|
5
|
Електричний
струм. Електричне коло. Джерела і споживачі електричного струму. Робота та
потужність електричного струму. Закон Ома для повного кола. Безпека під час
роботи з електричними пристроями.
|
§§16
– 17,
§§18
– 20
|
6
|
Лабораторна робота №1.
Визначення ЕРС і внутрішнього опору джерела струму.
|
§§18
– 19,
ЛР
№1
|
7
|
Електричний
струм у різних середовищах (металах, рідинах, газах) та його
використання.
|
§21
|
8
|
Електропровідність
напівпровідників та її види. Власна і домішкова провідності напівпровідників.
Напівпровідниковий
діод.
|
§§22,
23
|
9
|
Розв’язування
задач з теми “Електричне поле і струм”
|
|
10
|
Тематична атестація №1. Електричне поле і струм
|
§§1
– 23
|
Навчальні проекти (2 год)
|
||
11/1
|
Вплив
електричного поля на живі організми
|
|
12/2
|
Напівпровідникові прилади та
їх застосування.
|
|
Виставлення оцінок за тему 1
|
||
Електромагнітне поле
( 12 год )
|
||
13/1
|
Електрична
та магнітна взаємодії. Взаємодія провідників зі струмом. Індукція
магнітного поля.
|
§§24
– 25
|
14/2
|
Дія магнітного поля на провідник зі струмом. Сила
Ампера. Сила Лоренца.
|
§§26
– 29
|
15/3
|
Магнітні властивості речовини. Застосування магнітних
матеріалів.
|
§§30 – 32
|
16/4
|
Електромагнітна
індукція. Закон електромагнітної індукції.
|
§§33
– 37
|
17/5
|
Лабораторна робота №2. Дослідження
явища електромагнітної індукції
|
§§33
– 34,
ЛР
№2
|
18/6
|
Розв’язування задач з теми “
Електромагнітна індукція”
|
|
19/7
|
Індуктивність.
Енергія магнітного поля.
|
§§38
– 39
|
20/8
|
Змінний
струм. Генератор змінного струму.
|
§40
|
21/9
|
Трансформатор.
Виробництво, передача та використання енергії електричного струму.
|
§41
|
22/10
|
Розв’язування
задач
|
|
23/11
|
Розв’язування
задач
|
|
24/12
|
Тематична атестація №1.
Електромагнітне поле
|
§§24
– 41
|
Навчальні проекти (1 год)
|
||
25/1
|
Вплив магнітного поля на живі організми.
|
|
Виставлення оцінок за тему 2
|
||
Коливання та хвилі
( 12 год )
|
||
26/1
|
Коливальний рух. Вільні
коливання. Гармонічні коливання.
Амплітуда, період і частота коливань. Вимушені коливання. Резонанс.
|
§§42
– 43
|
27/2
|
Математичний маятник. Період
коливань математичного nта
пружинного маятника.
|
§§44,45
|
28/3
|
Розв´язування задач з теми ,,
Коливальний рух. Гармонічні коливання“
|
§§42
– 43
|
29/4
|
Лабораторна робота №3. Виготовлення
маятника і визначення періоду його
коливань.
|
§44,
ЛР
№3
|
30/5
|
Розв´язування задач з теми ,,
Математичний маятник. “
|
§§44
– 45
|
31/6
|
Поширення механічних коливань
у пружному середовищі. Поперечні та поздовжні хвилі. Довжина хвилі. Звук
|
§§46,
47
|
32/7
|
Розв´язування задач з теми
,,Механічні хвилі “
|
§§46,
47
|
33/8
|
Коливальний контур. Виникнення електромагнітних коливань у
коливальному контурі. Частота власних коливань контуру.
|
§48
|
34/9
|
Розв´язування задач з теми ,,
Коливальний контур “
|
§§48,
49
|
35/
10
|
Утворення і поширення
електромагнітних хвиль. Швидкість поширення, довжина і частота
електромагнітної хвилі. Шкала електромагнітних хвиль. .
|
§§49
– 51
|
36/
11
|
Розв´язування задач з теми ,,Коливання
та хвилі“
|
§§42
– 51
|
37/
12
|
Тематична атестація №3.
Коливання та хвилі.
|
§§42
– 51
|
Навчальні проекти (1 год)
|
||
38/1
|
Електромагнітні хвилі в
природі й техніці.
|
|
Виставлення оцінок за тему 3
|
||
Хвильова і квантова оптика ( 10 год )
|
||
39/1
|
Розвиток уявлень про природу
світла. Поширення світла в різних середовищах. Поглинання й розсіювання
світла. Відбивання світла.
|
§§52
– 54
|
40/2
|
Заломлення світла
|
§§55
– 56
|
41/3
|
Світло як електромагнітна
хвиля. Інтерференція і дифракція
світлових хвиль.
|
§§57
– 58
|
42/4
|
Розв´язування задач з теми ,,
Інтерференція і дифракція світлових
хвиль“
|
|
43/5
|
Лабораторна робота №4.
Спостереження оптичних явищ.
|
|
44/6
|
Поляризація й дисперсія
світла. Неперервний спектр світла. Спектроскоп.
|
§59
|
45/7
|
Квантові властивості світла. Гіпотеза
М.Планка. Світлові кванти. Енергія та імпульс фотона. Корпускулярно-хвильовий
дуалізм світла.
|
§61
|
46/8
|
Фотоефект. Рівняння
фотоефекту. Застосування фотоефекту.
|
§§62
– 63
|
47/9
|
Розв´язування задач.
|
§§61
– 63
|
48/
10
|
Тематична атестація №4. Хвильова і квантова оптика
|
§§52
– 63
|
Навчальні проекти (1 год)
|
||
49/1
|
Квантові генератори та їх застосування.
|
|
Виставлення оцінок за тему 4
|
||
Атомна і ядерна фізика
( 10 год )
|
||
50/1
|
Історія вивчення атома. Ядерна модель атома.
|
§
64
|
51/2
|
Квантові постулати Н.Бора. Випромінювання та поглинання
світла атомами. Атомні і молекулярні спектри. Спектральний аналіз та його
застосування.
|
§§65
– 67
|
52/3
|
Лабораторна робота №5.
Спостереження неперервного і лінійчастого спектрів речовини.
|
§
66
|
53/4
|
Рентгенівське випромінювання.
|
|
54/5
|
Атомне ядро. Протонно-нейтронна модель атомного ядра.
Нуклони. Ядерні сили і їх особливості.
Стійкість ядер. Енергія зв’язку атомного ядра. Взаємозвязок маси та
енергії.
|
§§70
– 71
|
55/6
|
Радіоактивність. Види
радіоактивного випромінювання. Період напіврозпаду. Отримання і застосування
радіонуклідів.
Радіоактивний захист людини.
|
§§72
– 73
|
56/7
|
Способи вивільнення ядерної енергії: синтез легких
і поділ важких ядер. Ланцюгова реакція.
Фізичні основи ядерної енергетики. Ядерна енергетика та екологія.
|
§§74
– 75
|
57/8
|
Розв´язування задач з теми ,, Атомна і ядерна фізика“
|
§§64
– 75
|
58/9
|
Елементарні частинки.
Загальна характеристика елементарних частинок. Класифікація елементарних
частинок. Кварки. Космічне випромінювання
|
§76
|
59/
10
|
Тематична атестація №4. Атомна і ядерна фізика
|
§§64
– 76
|
Виставлення оцінок за тему 5
|
||
ФІЗИЧНИЙ ПРАКТИКУМ (5
год)
|
||
60/1
61/2
|
Визначення
довжини світлової хвилі
|
|
62/3
63/4
|
Визначення
прискорення вільного падіння за допомогою маятника
|
|
64/5
|
Вивчення
треків заряджених частинок за готовими фотографіями
|
|
Виставлення оцінок за тему 6
|
||
Узагальнюючі заняття (2 год)
|
||
65/1
66/2
|
Фізична картина світу як складова природничо-наукової
картини світу. Роль науки і техніки в житті людини та суспільному розвитку.
|
|
Резерв
(4
год)
|
||
67
68
69
70
|
Розв´язування задач
|
Немає коментарів:
Дописати коментар