ФІЗИКА - ДИВОВИЖНА НАУКА!!!            ФІЗИКА - ЦІКАВА НАУКА!!!             ФІЗИКА - ОСНОВА УСІХ НАУК!!!

неділя, 11 травня 2014 р.

Зі святом мам!

В Україні і світі, сьогодні, відзначають міжнародний День матері. 
Цей день відзначається щороку, в кожну другу неділю травня.

Спасибі, Матусю, Тобі,
За те, що я живу на світі.
І в цей прекрасний світлий день
Я подарую Тобі квіти.

Свята, прекрасна, дорога.
Тобі моя душа співає.
Любов Твоя така палка
На світі зло перемагає.

Проведи мене, Мамо, будь ласка
Проведи у цей світ.
                                                              Хай простелиться ніжна, криласта
                                                                Мені дорога услід.


Відгородить вона мене всюди
Від нещасть і біди.
    Проведи мене, Мамо, між люди
     В білий світ проведи.

 Рідна Мамо, подай мені руку,
 Щоб не впасти, як тяжко мені.
  Мою щиру любов на цім світі
                                                       З вдячним серцем дарую Тобі!


Відео: Таїсія Повалій "Пісня про матір"




Відео: МОЛИТВА МАТЕРІ

Немає коментарів:

Дописати коментар