Починаємо вивчати тему
"ХВИЛЬОВА І КВАНТОВА ОПТИКА"
(19 год)
(19 год)
КОНТРОЛЬНА РОБОТА №5 - 15 ЛЮТОГО!!!
КОНТРОЛЬНА РОБОТА №6 - 16 БЕРЕЗНЯ!!!
НА УРОЦІ РОЗГЛЯНУЛИКОНТРОЛЬНА РОБОТА №6 - 16 БЕРЕЗНЯ!!!
1. Світлові явища.
2. Джерела і приймачі світла.
3. Розвиток уявлень про природу світла.
5. Поширення світла у різних середовищах.
РОЗВ'ЯЗАЛИ ЗАДАЧІ
2. Джерела і приймачі світла.
3. Розвиток уявлень про природу світла.
- Ідеї давніх філософів.
- Корпускулярна теорія світла Ньютона.
- Хвильова теорія світла Гюйгенса.
- Електромагнітна теорія світла.
- Квантова теорія світла.
5. Поширення світла у різних середовищах.
РОЗВ'ЯЗАЛИ ЗАДАЧІ
1. Кілок
заввишки 1,5 м, установлений вертикально, відкидає тінь довжиною 1 м. Яка
кутова висота Сонця?
2. Сонячного ранку людин ростом 180 см відкидає тінь довжиною 4,5 см, а дерево — тінь довжиною 30 м. Яка висота дерева?
Дано:
Н2 = 180 см = 1,8 м
l1 = 30 м
l2 = 4,5 м
-------------------------------------
Н1 - ?
Н1=12 м
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 2. Сонячного ранку людин ростом 180 см відкидає тінь довжиною 4,5 см, а дерево — тінь довжиною 30 м. Яка висота дерева?
Дано:
Н2 = 180 см = 1,8 м
l1 = 30 м
l2 = 4,5 м
-------------------------------------
Н1 - ?
Н1=12 м
Підручник (К.): вивчити §52.
Задача. Ви стоїте на березі ріки, а на протилежному березі росте дерево, висота якого вам відома. Опишіть спосіб, за допомогою якого можна виміряти ширину ріки, якщо у вашому розпорядженні є лінійка з поділками.
Задача. Ви стоїте на березі ріки, а на протилежному березі росте дерево, висота якого вам відома. Опишіть спосіб, за допомогою якого можна виміряти ширину ріки, якщо у вашому розпорядженні є лінійка з поділками.
ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКУ
2. Інтернет-урок "Електромагнітна природа світла."
3. Анімація: Утворення тіні і напівтіні
4. Анімація: Сонячне затемнення
5. Відео "Прямолінійне поширення світла"(дослід) >>>
6. Відео "Тінь і півтінь" >>>
7. Відео "Сонячні і місячні затемнення" >>>
Немає коментарів:
Дописати коментар