Результати цьогорічного ЗНО свідчать про те, що більшість абітурієнтів не володіють елементарними знаннями
Директор Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук повідомив деякі подробиці із аналізу результатів, які показали випускники українських шкіл під час зовнішнього незалежного оцінювання у 2015 році.
Зокрема, за його словами, 70% абітурієнтів не знають, що у 2014 році Україна підписала Угоду про асоціацію з ЄС. 40% не мають жодного уявлення, про що саме йдеться у "Слові о полку Ігоревім".
Зовнішнє незалежне оцінювання з математики засвідчило, що 15% абітурієнтів не вміють розкривати дужки; 60% - не знають означення косинуса гострого кута трикутника; 67% - не знають визначення логарифма; 35% - не можуть визначити величину кута рівнобедреного трикутника; 75% - не знають основних геометричних тотожностей.
"Це сюжет не із фільму жахів. Це деякі факти із аналізу результатів тесту з математики-2015", - зазначає директор УЦОЯО.
Аналіз зовнішнього оцінювання з української мови та літератури свідчить про те, що 80% абітурієнтів не володіють уміннями щодо правильної вимови глухих і дзвінких приголосних; 70% - не вміють узгоджувати числівник з іменником; 90% - не знають, де треба ставити кому в реченні з однорідними членами речення; 80% - не знають, де треба ставити двокрапку в безсполучниковому складному реченні.
"Маю іще чималий перелік подібних фактів "навченості" випускників наших шкіл із української мови та літератури", - наголошує директор УЦОЯО.
Також Ігор Лікарчук навів кілька прикладів про рівень знань випускників шкіл з географії. За його словами, 50% абітурієнтів переплутали меридіани і паралелі, не змогли перевести числовий масштаб в іменований; понад 55% не можуть відрізнити горб від западини; 87% - не змогли визначити азимут; лише 3% установили правильну відповідність між формами рельєфу і тектонічними структурами України.
"Чи варто продовжувати далі?", - резюмував директор Українського центру оцінювання якості освіти.
Як відомо, пороговий бал ЗНО з фізики і математики не змогли подолати понад 20% учасників ЗНО у 2015 році.
Тестування з англійської мови показало, що за виконання письмової частини тесту 0 балів отримали 21% абітурієнтів. Виконати письмове завдання тесту з максимально можливою оцінкою вдалося лише 5% від загальної кількості учасників.
Зокрема, за його словами, 70% абітурієнтів не знають, що у 2014 році Україна підписала Угоду про асоціацію з ЄС. 40% не мають жодного уявлення, про що саме йдеться у "Слові о полку Ігоревім".
Зовнішнє незалежне оцінювання з математики засвідчило, що 15% абітурієнтів не вміють розкривати дужки; 60% - не знають означення косинуса гострого кута трикутника; 67% - не знають визначення логарифма; 35% - не можуть визначити величину кута рівнобедреного трикутника; 75% - не знають основних геометричних тотожностей.
"Це сюжет не із фільму жахів. Це деякі факти із аналізу результатів тесту з математики-2015", - зазначає директор УЦОЯО.
Аналіз зовнішнього оцінювання з української мови та літератури свідчить про те, що 80% абітурієнтів не володіють уміннями щодо правильної вимови глухих і дзвінких приголосних; 70% - не вміють узгоджувати числівник з іменником; 90% - не знають, де треба ставити кому в реченні з однорідними членами речення; 80% - не знають, де треба ставити двокрапку в безсполучниковому складному реченні.
"Маю іще чималий перелік подібних фактів "навченості" випускників наших шкіл із української мови та літератури", - наголошує директор УЦОЯО.
Також Ігор Лікарчук навів кілька прикладів про рівень знань випускників шкіл з географії. За його словами, 50% абітурієнтів переплутали меридіани і паралелі, не змогли перевести числовий масштаб в іменований; понад 55% не можуть відрізнити горб від западини; 87% - не змогли визначити азимут; лише 3% установили правильну відповідність між формами рельєфу і тектонічними структурами України.
"Чи варто продовжувати далі?", - резюмував директор Українського центру оцінювання якості освіти.
Як відомо, пороговий бал ЗНО з фізики і математики не змогли подолати понад 20% учасників ЗНО у 2015 році.
Тестування з англійської мови показало, що за виконання письмової частини тесту 0 балів отримали 21% абітурієнтів. Виконати письмове завдання тесту з максимально можливою оцінкою вдалося лише 5% від загальної кількості учасників.
Джерело: Освіта.ua
Немає коментарів:
Дописати коментар