"АТОМНА ТА ЯДЕРНА ФІЗИКА"
(14 год)
Вивчаючи тему, виконаємо експериментальні роботи:ЕР №8. Моделювання радіоактивного розпаду
ЕР №9. Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями.
Готуємося до захисту навчальних проектів: с.257, р.3
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
Учень (учениця):
Оперує поняттями та термінами: планетарна модель
атома, квантові постулати Бора, енергетичні рівні атомів,
лазери, корпускулярно-хвильовий дуалізм, лінійчаті
спектри, спектральний аналіз, енергія зв’язку атомного
ядра, дефект мас, радіоактивність, закон радіоактивного
розпаду, період піврозпаду, ланцюгова реакція поділу
ядер, ядерний реактор, елементарні частинки.
Розв’язує задачі на застосування квантових постулатів
Бора, формули де Бройля, на енергію зв’язку атомних
ядер і дефект мас.
Вміє користуватися дозиметром.
Вміє користуватися дозиметром.
Аналізує явища, що свідчать про складну структуру
атомів і атомних ядер,
висловлює відношення до корпускулярно-хвильового дуалізму, до проблем сучасної ядерної енергетики; пояснює методи захисту від радіоактивного випромінювання
висловлює відношення до корпускулярно-хвильового дуалізму, до проблем сучасної ядерної енергетики; пояснює методи захисту від радіоактивного випромінювання
Немає коментарів:
Дописати коментар